Head of Sales Operations & Strategy

  • Závod Velké Meziříčí

Hledáme strategického lídra obchodu.

Vaším úkolem bude sjednotit tři obchodní týmy do jednoho funkčního celku, nastavit jasná pravidla hry a rozvíjet obchodní strategii s přímým dopadem na chod celé firmy. Hledáme osobnost, která umí prosadit a zavádět změny, které povedou ke kýženému výsledku. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, orientujete se v technickém prostředí a zároveň umíte efektivně nastavovat procesy, může to být ideální příležitost právě pro Vás.

JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI OCENÍME:

•    VŠ technického zaměření (strojírenství či průmyslové inženýrství).

•    5+ let zkušeností z řízení obchodních týmů ve výrobním/průmyslovém prostředí. (Znalost odvětví strojního obrábění je velkou výhodou). 

•    Prokazatelná zkušenost s optimalizací interních procesů a integrací týmů.

•    Silný leadership, strategické a analytické myšlení, výkonová orientace s chutí posouvat věci správným směrem. 

•    Osobnost, která se nebojí dělat a zavádět změny, které 

•    Schopnost vést tým o min. 20 lidech.

•    Praktická zkušenost s nastavováním KPI‘s, odměňováním, obchodní strategií.

•    Znalost ERP a CRM systémů (Syte Line, Dynamics 365 výhodou).

•    Komunikativní angličtina – minimálně úroveň B2.

NA ČEM U NÁS BUDETE PRACOVAT:

•    Sjednocení obchodních procesů a struktur 3 poboček v jeden efektivně fungující obchodní celek. (V budoucnu integrace další zahraniční pobočky). 

•    Vedení obchodního týmu a back office (cca 20 lidí) napříč 3 pobočkami.

•    Nastavování obchodních cílů, KPI a výkonnostních metrik v souladu se strategií firmy

•    Vedení týmových porad, reportování výsledků, aktivní účast na strategii firmy.

•    Optimalizace obchodních procesů, sjednocení postupů a zvýšení efektivity.

•    Ambasador CRM systémů/podpora datové disciplíny (Syte Line, Dynamics 365).

•    Spolupráce s HR, (nábor, onboarding, mentoring, rozvoj týmu). 


CO VÁS U NÁS POTĚŠÍ:

•    Atraktivní finanční ohodnocení.

•    Firemní vůz i pro soukromé účely. 

•    Balíček benefitů.

•    5 týdnů dovolené.

•    Možnost realizace vlastních nápadů, vliv na strategii celé společnosti.

•    Stabilní prostředí úspěšné firmy.

•    Podpora profesního rozvoje, vzdělávání a možnost realizace vlastních nápadů.


Pokud Vás tato příležitost zaujala, zašlete nám svůj životopis. Tuto pozici pro nás spravuje Phoenix Search a bude Vás kontaktovat paní Renata Haladova. Těšíme se na Vás!