Asistentka obchodu

KE SVÉ PRÁCI BUDETE POTŘEBOVAT: 

  • SŠ vzdělání 
  • Zkušenosti na administrativně obchodní či obdobné pozici výhodou 
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ 
  • Pečlivost, zodpovědnost, práce v týmu 
  • Ochotu učit se a dále se rozvíjet 
  • Znalost programů MS Office 


CO VÁS BUDE ČEKAT: 

  • Spolupráce při příjmu objednávek a jejich zadávání do systému 
  • Práce v zákaznických portálech – potvrzování objednávek, fakturace 
  • Spolupráce s jednotlivými odděleními napříč firmou 
  • Vedení evidence obchodních smluv 
  • Další úkoly dle pokynů manažera 


NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT: 

  • Perspektivní práci v dlouhodobě stabilní české společnosti 
  • Příspěvek 15.000 Kč/rok na dovolenou, sport, kulturu či zdraví dle vašeho výběru 
  • Odměna 2.000 Kč měsíčně za naplněnou docházku 
  • Vánoční odměnu 10.000 Kč při dosažení cílů firmy 
  • Firemní dotované stravování 
  • Pružnou pracovní dobu 5 týdnů dovolené 


Oslovila Vás tato pracovní nabídka? Kontaktujte naše personální oddělení, paní Věru Filipovou, na telefonním čísle 720 026 230, e-mailem na filipova@sanborn.cz nebo vyplňte prosím formulář níže a my se Vám ozveme!

Těšíme se na Vás!

Kontaktujte nás